Često postavljana pitanja

1. Kako dolazi do pada sistema za gorivo uslijed dolijevanja lošeg ili zagađenog goriva?

U uzorku goriva izuzetog iz vozila najčešće se kao zagađeni reagensi nalaze voda, različite nečistoće i metalne strugotine.

Ranije rezervoari za gorivo bili su izrađeni od metala pa nije bila rijetkost da se oplata od rezervoara sa unutrašnje strane počneljuštiti, što je uzrokovalo pojavu metalnih strugotina u sistemu za gorivo. Zahvaljujući naprednim tehnologijama koje koristi Ford Motor Company došlo je do razvoja vrlo izdržljivih plastika od kojih se izrađuju rezervoari za gorivo na današnjim vozilima. Metalne strugotine stoga mogu da se pojave isključivo putem dolijevanja zagađenog goriva. Kakvu štetu oni mogu da nanesu? Malenih dimenzija i gustoće veće od gustoće goriva, metalne strugotine su idealne za blokadu sistema za gorivo, posebno brizgaljki, filtera i pumpe visokog pritiska.

Međutim, ovdje je najveći problem prisutnost vode u gorivu. Ssitem goriva kod dizel motora radi pod visokim pritiskom i do 1600 bara. U takvim okolnostima čak i najmanja kap vode pretvorit će se u vrelu paru i oštetiti mlaznice. U takvim situacijama motor automatski prestaje sa radom.

2. Čitao sam da je potrebno različito ulje za ljetne i zimske uslove? Da li je ulje koje ja koristim, 5W30, prikladno za oba godišnja doba i ša mi možete da preporučite za zimu, a šta za ljeto?

Nekad ranije, motorna ulja imala su samo jednu oznaku, npr. 15 ili 5. Danas su ulja multiviskozna. Šta to znači?

Oznaka ulja kojeg koristite je 5W30. Brojevi ukratko predstavljaju viskoznost ulja. W je kratica od engleske riječi winter i u principu predstavlja oznaku za hladno.

Koliko hladno? Temperaturno - 18°C. To znači da će ulje imati viskoznost 5 na temperaturi od -18°C, šta je OK. Broj 30 predstavlja viskoznost ulja na 100°C. Na nižim temperaturama ulje će biti gušće, a na višim rijeđe. Dakle, ulje koje koristite imaće viskoznost u rasponu od 5 do 30 na temperaturama od -18°C do +100°C, što je OK.

Ako očekujete da ćete sa vašim vozilom tokom zimskih uslova iskusiti temperature niže od -18°C trebali bi razmisliti o vrsti ulja s prvom oznakom 10, npr. 10W30.

3. Ako kupac prekorači propisane uslove za redoviti servis, isključuje li se vozilo u tom slučaju iz garancije ili ne? Koja je procedura?

Evidentira se da korisnik nije propisno održavao vozilo. Garancija može biti sporna. Najbolje je da kupac dolazi na redovite servise. Neodržavanje vozila u predviđenom roku za rezultat može da ima ukidanje garancije. Cilj nije ukinuti garanciju nego je cilj pomoći kupcu da shvati značaj pravodobnog održavanja vozila, kako po pitanju kilometraže tako i po pitanju vremenskog roka.

4. Ako kupac čije je vozilo pod garancijom insistira da mu se prilikom redovitog servisa dolijeva ulje koje je sam donio, kakva je procedura i ostaje li važeća garancija?

Kupac će biti upozoren da garancija na motor i nastali kvarovi zbog lošeg podmazivanja neće biti priznati.

5. Nedavno sam kod vas kupio auto pa me interesuje kada trebam da se javim na prvi servis?

Prvi servisni interval se obavlja nakon ispunjenja jednog od sljedeća dva uslova: nakon prijeđenih 20 000 kilometara ili nakon isteka godine dana od dana preuzimanja novog vozila. Ovi uslovii vrijede za putnički program.

Za teretni program uslov za benzinske motore je 20 000 kilometara, a za vozila sa dizel motorom 25 000 kilometara.

6. Prilikom pražnjenja ili zamjene akumulatora audio uređaj je izgubio funkcijski kod!

„Kod" vašeg audio uređaja nalazi se u servisnoj knjižici. Uputa za unos koda nalazi se u korisničkim uputama. Takođe možete da zakažete i servisni popravak.

7. Kako se postaje korisnikom Road Servise Assistance (RSA) servisa?

Kupnjom Fordovog vozila sa garancijom postajete korisnik RSA servisa i nositelj prava i obaveza iz tog ugovora. Ugovor vrijedi do isteka garancije vozila.



Bookmark & Share